Friday, September 11, 2009

Leceh kan kalau ada perasaan rendah diri........

Dulu akulah yang beri segala semangat,pedoman,galakan..malah ada kala bersengkang mata membantu...hingga aku demam dan sakit....tak pernah pun dihargai..

Bukan tidak ikhlas...niat aku sesiapa pun jangan persoalkan tapi aku ni kan manusia,apalah salahnya bila sekali-sekala ungkapkanlah pertanyaan yang bisa buat aku dihargai...
Bila sudah awan dicapai,aku yang rumput ni mereka lupakan.Hanya layak dipijak sebelum sampai ke destinasi.

Hukum alam mungkin kan?Biarlah mereka jauh pergi dengan seribu cita-cita indah..aku doakan kebahgiaan....aku harap inilah yang mereka idamkan.Bila punya kejayaan janganlah lupakan 'aku' ya...Aku cuma inginkan sedikit ingatan dalam ingatan kamu semua...

Aku keliru sebenarnya melihat kejayaan mereka kini....,untuk bersorak kah...atau sekadar menggeleng kepala!!Mereka disanjung kini...dipuja,diberi segala macam kata-kata semangat...
tidak perlukan nasihat aku dah..........,bila aku tegur tak diterima dah.Pesanan yang dihantar jangan haraplah akan dibalas.......aku di sudah spt 'keretapi yg ketinggalan'.

Oh sahabat.....semuga kamu berubah kerana bila saat aku letakkan nokhta,nama kalian pasti aku terlupa...........

No comments:

Post a Comment